lørdag den 7. februar 2015

Cafébesøg & Shopping!

Onsdag i sidste uge mødtes jeg i gågaden med min gymnasie-veninde Vinni.

Vi startede med at tage på "Nelles Coffee & Wine", som ligger på den anden side af vejen ved Café Biografen. Her fik vi hver en kop kakao at varme os på, mens vi fik hyggesnakket lidt.

Derefter bevægede vi os lidt frem og tilbage rundt i gågaden og kiggede på en masse forskellige ting.
Vi bevægede os også henad Vestergade mod Føtex, hvor Vinni vidste at der lå mindst én genbrugs- eller retrobutik.

Og ganske rigtig, der var både en lille genbrugsbutik, samt en genbrugs- og retrobutik ..


I den lille genbrugsbutik som vi først stødte på, spottede Vinni denne fine hvide håndtaske!
Men da det ikke lige er Vinnis stil, spurgte hun om den ikke var noget for mig ..
Og det var den, jeg måtte slippe en flad 20 krone for denne fine hvide håndtaske.

Den næste butik vi var i, koncentrede sig mere om ting end om tøj. 
Og vi gik da også fra den uden at købe noget. 


Men efter lidt overvejelse gik vi tilbage igen, så jeg kunne købe det måge ølglas jeg havde set.


Jeg endte også med at købe denne lille fine håndtaske, i samme butik som ølglassset.


Den sidste ting jeg kom hjem med, var denne gule neglelak, som jeg glæder mig til at bruge når været bliver lidt varmere. I de sidste par måneder, er jeg nemlig blevet helt vild med farven gul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar