mandag den 27. april 2015

A new sky blue vintage dress and a haircut

I lørdags var jeg til Malmø Vintage Messe, hvor jeg købte bl.a. denne fine himmelblå 1950'er kjole som sidder fuldstændig perfekt på mig. Den er simpelthen som syet til mig, det er lidt vildt!

Jeg købte den ved en stand hvor der stod en sød ældre svensk dame. Hun havde også nogle fine forklæder liggende, og sådan et skulle jeg selvfølgelig også lidt have med. Men det samt de andre ting jeg købte på messen får I at se i et andet blogindlæg.


Noget helt andet er at jeg er blevet klippet, i sidste uge, og det er blevet kort. Jeg er faktisk blevet klippet en del gange indenfor det seneste stykke tid. Jeg har ikke helt kunne finde ud af hvilken længde jeg ville have, men det er blevet kortere og kortere og kortere og nu tror jeg den er der.

Jeg er jo så heldig at min mor er ferm med kam og saks, så jeg er sluppet for at skulle rende til frisøren i tide og utide og betale mange penge for det.
Faktisk, så har jeg kun været til frisør én eneste gang i mit liv .. Og det er nogle år siden.


English recap: At Saturday I was in Malmö, at Malmö Vintage Fair. I bought this sky blue 1950's dress and a few other things, I'll show you later. Also I got a new haircut, I'm so lucky that my mom is good at cutting hair, so I don't have to go to the hairdresser and pay a lot of money for it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar