søndag den 5. april 2015

Easter Packages!

I går kom posten forbi og hun havde to fine pakker med til mig!


Den ene pakke indeholdt en fin ternet 1960'er kjole jeg købte i tirsdags, da der var Påskesalg på Storms Magasin's facebookside

Da jeg modtog kjolen i går, var jeg stadigvæk iført min smukke 1930'er morgenkåbe (som der snart vil komme et blogindlæg om), så det var oplagt at hoppe i kjolen, hvilket jeg gjorde næsten med det samme. Den er så sød og passer mig virkelig godt!


I pakken med lyseblåt bånd og sløjfe gemte dette fine 1950'er sæt sig!
Et par handsker og en clutch i samme fine babylyseblå stof.

Jeg bestilte det for præcis en uge siden på Etsy, lige her. Og jeg er mere end tilfreds med, at det ikke har taget længere tid for sættet at nå over Atlanterhavet og hjem til mig!


To superskønne pakker med rigtig fint vintage indhold. Hav en dejlig Påskedag!

English recap: I received two cute little packages yesterday, one from Storms Magasin's Facebook  with a cute 1960's dress that I bought this Thuesday, and the other one from a Etsy shop with a set of matching gloves and clutch from the 1950's. Such cute things! Have a nice Easter!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar