tirsdag den 19. maj 2015

Two new vintage wallets ..

For en uges tid siden modtog jeg disse to fine vintage punge fra Vintage Divine.

Jeg køber de fleste ting på nettet, især når det handler om beklædning og accessories, da jeg synes det er begrænset hvor meget der er at finde her i Odense. Man skal være meget heldig og være forbi genbrugsbutikkerne ofte, for at finde noget. Det lykkedes mig dog sidste år, da jeg fandt denne fine frakke til bare 150 kr. - Men ellers synes jeg der kan være langt mellem de fine fund .. 

Til gengæld kan jeg så i stedet glæde sig over de fine vintage webshops som findes ( Jeg krydser fingre for at der kommer endnu flere danske! )

Men disse to små skønheder er jeg blevet rigtig glad for, jeg savnede en mindre pung og en som passede bedre til min vintage stil end den jeg havde.

Og nu er det blevet sådan at jeg faktisk bruger dem begge samtidig, ved at have en begrænset mængde kreditkort og lign. i læderpungen og så bruger jeg den broderede til kontanter, det fungere ganske godt og det er helt rart ikke at skulle slæbe rundt på en kæmpe pung som fylder halvdelen af min håndtaske.


Den ene pung er fra 1930'erne, en sød lille sag i sort stof med broderede blomster i gule og rødlige nuancer ..


Den anden er lavet i en blød og lækker sort læder udvendigt, og som det ses på billedet har den en flot kraftig rød farve indvendigt. Denne er fra 1950'erne.



English recap: About a week ago I got these two cute vintage wallets. The one with embroidery on is from the 1930's and the other one in leather is from the 1950's. I buy most of my clothes and accessories online, because it's hard to find good vintage clothing here in Odense. I need to know some more vintage web shops.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar